Halloween - our costume

18:15

Hey!

First of all, I'm so sorry! We haven't posted anything for more than a week! We were really busy these last few days but we'll get back on track now! As you know if you follow my personal instagram (@ritatuii) I went to Peniche, here in Portugal, to watch the world's surf competition last week!

Primeiro que tudo, peço imensa desculpa! Não postamos nada há mais de uma semana! Estivemos mesmo ocupadas estes últimos dias, mas vamos voltar ao normal agora! Como sabes se segues o meu instagram pessoal (@ritatuii) eu fui a Peniche, aqui em Portugal, para assistir à competição mundial de surf semana passada!

So, Halloween was yesterday and me, Mariana and two other friends decided to go as Pretty Little Liars characters, so I decided to show you guys! This was a really easy yet fun costume, all we needed were some black dresses similar to the ones they use on funerals and I used patterned stockings because I was Aria. After that, we just did our hairs like theirs and we used brown and black eye shadow to pretend we were dirty after we bury a body!



O Halloween foi ontem e eu, a Mariana e mais duas amigas decidimos vestir-nos como personagens de Pretty Little Liars e eu decidi mostrar-vos! Este fato foi mesmo muito fácil, mas muito divertido! Tudo o que precisamos foram alguns vestidos pretos parecidos com os que elas usam nos funerais e eu usei umas meias-calças com padrões porque era a Aria. Depois, arranjamos o cabelo e maquilhamo-nos como elas e usamos sombra de olhos castanha e preta para fingir que estávamos sujas de terra depois de termos enterrado um corpo! 

What were you for Halloween? Did you and your friends dressed up together as well? Tell me on the comments below!

Como te vestiste para o Halloween? Tu e as tuas amigas também se vestiram juntas? Conta-me nos comentários abaixo!  

Xx, Rita.

You Might Also Like

0 comentários

Popular Posts

Instagram

Followers