Favorites of the Month - June

19:00

Hey girls! 
Since June is coming to an end, I decided to do a post about my "favorites of this month"!
Here is the result: 

Olá meninas! 
Como Junho está a chegar ao fim, decidi fazer um post sobre os meus "favoritos do mês"!
Aqui está o resultado:



   1. Sports Camera

This month, my boyfriend and I bought a Sjcam, that is a sports cam (like the famous GoPro, but cheaper) that also records underwater and brings a lot of acessories. You can buy one like this here.
We bought it to record our summer that we hope will be full of adventures and new experiences. (you can follow the adventure on instagram @ritatuii and @alex_jrcorreia).

Este mês, eu e o meu namorado compramos uma Sjcam, que é uma câmara de desporto (como a famosa GoPro, mas mais barata) que também filma debaixo de água e traz imensos acessórios. Podem comprar uma como esta aqui.
Compramos esta câmara para gravar o nosso Verão, que esperamos ser cheio de aventuras e novas experiências. (podes acompanhar a aventura no instagram @ritatuii e @alex_jrcorreia).


   2. Travel Chillout

A really important part of my life is music. I wake up already singing and dancing everyday with some upbeat songs, I workout listening to it, I'm at the beach with some background music and I go to bed after listening to some calm tunes.
Since the beginning of the month, this playlist called Travel Chillout, that has the songs that Jay Alvarrez and Alexis Ren (two people that inspire me) use on their videos,  has been with me everywhere. I really enjoy these chill music for the summer.

Uma parte muito importante da minha vida é a música. Eu acordo todos os dias a dançar e a cantar com uma música animada, faço o meu workout com música, estou na praia com música de fundo e vou para a cama depois de ouvir música calma.
Desde o início deste mês, esta playlist chamada Travel Chillout, com músicas que o Jay Alvarrez e a Alexis Ren (duas pessoas que me inspiram) usam nos seus vídeos, tem estado sempre comigo. Eu gosto mesmo muito deste estilo descontraído de música para o verão.


   3. Makeup

When we were getting everything we needed for Primavera Sound (if you don't know what I'm talking about, check our previous post here), I bought two makeup items that are essential for me. I don't usually wear any makeup, but when I do, I like to keep it simple. I use a bbcream that has colour instead of foundation, some mascara and lipstick. Lipstick is my favorite makeup item and I like to have a lot of different colours. To concerts or more formal occasions I use eyeliner as well, so what I bought was a dark purple lip pencil and a pen eyeliner, both from KIKO.

Quando estávamos a preparar tudo o que precisávamos para o Primavera Sound (se não sabes do que estou a falar, lê o nosso post mais antigo aqui), eu compre dois itens de maquilhagem que considero essenciais. Normalmente não uso maquilhagem nenhuma, mas quando uso, gosto de a manter simples. Uso um bbcream com cor em vez de base, rímel e batom. Adoro batom, é o meu item de maquilhagem preferido e gosto de variar muito as cores. Para concertos ou ocasiões mais formais, também uso eyeliner, por isso o que comprei foi um lápis para lábios roxo escuro e uma caneta eyeliner, ambos da KIKO. 

   4. Froyo

As I said in the post about summer snacks (check it here), I'm a big fan of frozen yogurt. And now, with the hot weather, I have been eating it a lot!
I love it with fruit, cookies, nuts and honey on top!
Some people even say it can help burning belly fat (when eaten in moderation, of course) so it is a double win!

Como disse no post sobre snacks de verão (lê-o aqui), sou uma grande fã de iogurte gelado. E agora, com o tempo quente, tenho-o comido imenso!
Eu gosto do meu com fruta, bolacha, frutos secos e mel por cima!
Algumas pessoas até dizem que pode ajudar a eliminar a gordura abdominal (quando comido com moderação, é claro) por isso é uma dupla vitória!

   5. Body jewerly

Last, but not least, there is body jewerly. I personally love these body necklaces. You can find it in a lot of stores including Forever 21 and Claire's. You just have to be careful because despite the fact that it is great for pictures, taking these to the water might not be a great idea, because they can lose their colous, unless they are made of actual gold or silver.

Por último, mas não menos importante estão os acessórios para corpo. Eu pessoalmente adoro estes colares corporais. Podem encontrá-los em muitas lojas, incluindo a Forever 21 e a Claire's. Só precisam de ter cuidado porque apesar de ficar muito bem em fotografias, levá-los para a água pode não ser uma boa ideia, porque podem perder a cor, a não ser que sejam mesmo feitos de ouro ou prata.



That was it for today! I hope you enjoyed and I'm curious to know what your favorites of the month are, so leave it on the comments below!
Xx, Rita.


You Might Also Like

0 comentários

Popular Posts

Instagram

Followers